måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag. Och vilken kall start det blev på dagen . - 20 grader. Brrr! Wilma ville inte göra sina behov. Hm! Men som sträng matte var jag tvungen att vara ute till hon kissade. Sedan strulade bussen.
På vägen hem så var tågen försenade med 35 minuter. Så det var bara att gå till Barkarby. Och jag säger bara det. Det var såååååååååååå kallt!
Som sagt idag är de alla hjärtan dag. Och jag och Johnny firar 2½ år.
Men vi gör det med många mil i mellan oss. Han på väg till ett varmt Australien och jag här hemma i kalla Sverige. Vi kommer inte att se varandra på 7½ vecka . Puh! Saknaden är enorm .  Men vi har chattat med varandra idag . Och det är underbart. Så jag säger bara det . Jag älskar dig och saknar dig av hela mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Vet du, jag är så himla trött på vintern! Den gör mig dessutom trött eftersom jag inte kan vara ute i kylan! Vilken ond cirkel!
    Tänkt att ni har varit ihop i 2½ år. Det har verkligen gått fort. Men å andra sidan börjar det kännas som om ni alltid varit tillsammans! Konstigt. /Största kramen

    SvaraRadera