tisdag 22 februari 2011

Nu vill jag att de kommer hem!

Idag har det varit en orolig dag. Tittade på nyheterna innan jag skulle åka till jobbet i morse. Då mötes jag av den tråkiga nyheten att det har varit jordbävning på Nya Zeeland.
Mina kära vänner familjen Bolk är där på 6 veckors semester, De åker runt i en husbil och upplever så mycket spännande. Jag kände direkt en oro att de hade hänt dem något. Jag slängde iväg ett meddelande till dem på deras hemsida. Tack och lov svarade Lars-Åke snabbt att de mår bra men är chockade för att de hade nyligen gett sig av från Churchtown. Tack och lov! Sedan är min käre Johnny på väg dit med båten. Men de får gå in i en annan hamn i stället. Det känns läskigt att han är så nära jordskalvet. Nu vill jag att de alla kommer hem . Men tyvärr kommer de ta flera veckor till snyft!

1 kommentar:

  1. Förstår att du är oroligt och därför får du en sättekram av mig!

    SvaraRadera